wallaper-image

Spørgsmål & Svar


Før du kontakter KapowCasino.dk Kundeservice, bedes du venligst se om du kan finde svar på dit spørgsmål forneden. Vi har samlet de mest hyppige spørgsmål og svaret på dem så godt som muligt, for at kunne tilbyde dig kundeservice alle døgnets 24 timer.


Jeg kan ikke oprette en spilkonto, hvorfor?

Der kan være flere årsager til at du ikke kan oprette en spilkonto.
- Du er endnu ikke fyldt 18 år.
- Du har ikke en dansk postadresse.
- Du har allerede en spilkonto.
- CPR og MitID matcher ikke.
- Du er registreret i Register Over Frivilligt Udelukkede Spillere (ROFUS). Vi har desværre ikke tilgang til ROFUS og du skal derfor selv tjekke om du er registreret.
 
Hvis ingen af ovenstående passer på dig, skal du blot kontakte KapowCasino.dk Kundeservice for hjælp til at oprette en spilkonto.


Hvor mange spilkonti kan jeg åbne?

Det er kun muligt at oprette én spilkonto pr. CPR-nummer, MitID og e-mail adresse. En spilkonto er personlig og kan derfor kun åbnes eller besøges af den relevante spilkontoholder.


Jeg er ikke sikker på, om jeg allerede har oprettet en spilkonto. Hvad gør jeg?

Da alle skal oprettes via MitID, kan du forsøge at logge ind via MitID. Hvis du ikke kan logge ind og ingen fejlbeskeder modtager, kan det tyde på at du ikke har en spilkonto hos KapowCasino.dk. Hvis du har en spilkonto allerede, men ikke kan logge ind, skal du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice. Oplys her dit fulde navn, fødselsdato, postadresse og e-mailadresse.


Jeg vil gerne lukke min spilkonto, men kan ikke se hvor jeg skal gøre dette?

Hvis du ønsker at lukke din spilkonto, skal du venligst kontakte KapowCasino.dk Kundeservice, som vil gøre dette for dig. Vi vil altid gerne vide, hvorfor vores brugere ønsker en spilkonto lukning, og du bedes venligst derfor begrunde din anmodning om lukning i din henvendelse, så vi kan arbejde på at gøre oplevelsen hos KapowCasino.dk endnu bedre.


Hvordan fungerer Velkomstbonussen?

Når du tager imod velkomstbonussen, får du 500 Spins til spillet Wild Trigger, når du som ny spiller laver din første overførsel (100 kr.). Hvert af de 500 Spins til Wild Trigger har en værdi på 0,20 kr. pr. spin, og der er tilknyttet et 10x gennemspilskrav på værdien af Spins + dine overførte 100 kr., altså i alt 2.000 kr. ved fuld gennemspilning. Husk at du max. på spille med 100 kr. pr. indsats, mens du er under en aktiv bonus. Brud på vilkår kan resultere i aflysning af eventuelle gevinster.


Er min spilkonto sikker hos KapowCasino.dk?

Du kan være ganske sikker på, at vi bevarer dine oplysninger fortroligt. Vores system er sat op med avancerede firewalls, som beskytter vores system og dermed dine oplysninger bedst muligt. Vi er derudover i kontakt med de bedste sikkerhedsudbydere, som konstant optimere vores system til at beskytte vores brugere og opretholde sikkerheden. Alt information sendt til og fra KapowCasino.dk er krypteret med 128-bit Secure Socket Layer (SSL) teknologi. SSL-certifikatet som vi benytter, er udstedt og verificeret af GeoTrust. Det betyder at al information som går igennem KapowCasino.dk, ikke kan blive afluret af tredjepart.


Hvad kan jeg gøre, hvis jeg tror jeg har et problem med spil?

Hvis du af og til har brug for at køle af, tilbyder vi en række muligheder. Du kan opsætte beløbsgrænser på din spilkonto, så du kan begrænse dine overførsler og dermed dit spil. Du kan sætte beløbsgrænser i "Overførselsgrænse" under "Min Konto".
Du kan derudover vælge vores "Konto på pause" funktion, på enten 24 timer eller 30 dage. Hvis du ønsker at en længere eller kortere pause, skal du blot kontakte KapowCasino.dk Kundeservice med den specifikke dato for, hvornår du ønsker at genåbne din spilkonto. Hvis du ønsker at udelukke dig selv fra spil på alle danske spilsites, kan du besøge ROFUS. Forkortelsen står for Register Over Frivillig Udelukket Spillere og er Spillemyndighedens service, som udelukker dig fra at kunne spille online. Vi anbefaler brugen af ROFUS, hvis du har kontrolproblemer med spil online. Du kan udelukke dig selv midlertidigt eller permanent. Du kan tilmelde dig ROFUS her: https://www.rofus.nu/ 
 
Hvis du leder efter en anden mulighed, kan du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice, som vil hjælpe dig videre.


Hvilken valuta spiller jeg i?

På KapowCasino.dk spiller du kun i danske kroner, når du spiller for rigtige penge. Det kan forekomme at der spilles med en anden valuta, når der spilles for sjov.


Hvordan vinder jeg på spilleautomaterne?

For at en kombination af symboler kan udgøre en almindelig vinderkombination, skal følgende kriterier være opfyldt:
- Symbolerne skal være placeret ved siden af hinanden på en aktiv gevinstlinje.
- Almindelige gevinster udbetales fra venstre mod højre, så mindst ét af symbolerne skal vises på det første hjul. En symbolkombination, der starter på andet, tredje, fjerde eller femte hjul, giver ikke gevinst.
 
Hvis du skulle opleve, at der ikke udløses en gevinst, selvom disse kriterier er opfyldt, beder vi dig venligst om at sende et skærmbillede til KapowCasino.dk Kundeservice, samt en beskrivelse og specifikt tidspunkt for hændelsen.


Jeg har ikke fået min Velkomstbonus, hvad gør jeg?

Hvis du ikke har modtaget vores Velkomstbonus og ønsker den, bedes du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice, så de kan hjælpe dig med at få den.


Jeg har glemt og indtaste min bonuskode, kan jeg stadig nå at få den?

Det er ikke altid det er muligt at give dig bonussen manuelt, hvis bonuskoden f.eks. er udløbet. Hvis bonussen fortsat er aktiv, bedes du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice som kan hjælpe dig.


Hvad betyder et gennemspilskrav?

Gennemspilskrav er de regler, du skal opfylde i forbindelse med at få udbetalt en bonus. Alle overførselsbonusser og til tider Spins har et gennemspilskrav for at sikre en fair spilleoplevelse for både Spiller og os. Når du har en aktiv bonus og dermed et aktivt gennemspilskrav, kan du se det du mangler at gennemspille under "Min Konto" - "Oversigt". For at få udbetalt en gevinst, kan du ikke have et gennemspilskrav der ikke er opfyldt. Du skal derfor møde gennemspilskravet, før du kan få en bonusgevinst udbetalt.


Vi er to i samme husstand der ønsker bonussen, er det muligt?

Nej. Bonusser er desværre begrænset til én pr. husstand, postadresse og IP adresse pr. bonusperiode.


Jeg har modtaget en bonus, men vil ikke have den – kan jeg annullere bonussen?

Ja, du kan sagtens annullere en bonus. Du skal blot skrive til KapowCasino.dk Kundeservice som vil gøre dette for dig. Du skal dog være opmærksom på at bonusbeløbet og gevinster vundet under bonussen fratrækkes din saldo. Det er derfor kun din oprindelige overførsel eller det der er tilbage af den oprindelige overførsel, som du kan få udbetalt.


Jeg kan ikke udbetale, hvorfor?

Der kan være flere årsager til at du ikke kan udbetale.
Det kan være at du mangler at gennemspille din bonus, før du kan udbetale. På alle vores overførselsbonusser er der et gennemspilskrav på 20 x bonus + overførsel og du kan derfor først udbetale, når gennemspilskravet er mødt. Under ’Min Konto’ og under ’Oversigt’ kan du se om du har en aktiv bonus samt se, hvad du mangler at gennemspille.
 
Det kan også være, at din spilkonto ikke er verificeret korrekt. Din spilkonto bliver ikke verificeret hvis dine indtastede oplysninger ikke stemmer overens med dit CPR-nummer. Hvis du f.eks. har en hemmelig adresse, verificeres din spilkonto ikke automatisk.
Hvis ingen af ovenstående passer på din spilkonto, bedes du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice.


Hvorfor skal jeg lave en beløbsgrænse?

Dette er i overensstemmelse med Spillemyndighedens love og regler og derfor er dette en nødvendighed. Derfor er fastsættelse af en overførselsgrænse et obligatorisk led ved oprettelse af en spilkonto.


Jeg har lavet en beløbsgrænse, er den aktiv med det samme?

Hvis du har lavet en beløbsgrænse træder denne i kraft med det samme. Hvis du ønsker at ændre eller fjerne en eksisterende beløbsgrænse, går der dog 24 timer før at denne træder i kraft.


Jeg har forsøgt at ændre min beløbsgrænse, men den er ikke ændret - hvorfor?

Når du ændrer eller fjerner en beløbsgrænse går der 24 timer før at dette træder i kraft. 


Mit spil blev afbrudt midt i et spin, er min indsats tabt?

Nej, hvis dit spil bliver afbrudt af eksempelvis forbindelsesfejl vil din indsats ikke være tabt. Du skal blot åbne spillet igen, så starter spillet der, hvor du mistede forbindelsen.


Jeg kan ikke åbne et spil, hvad er der galt?

Hvis du ikke kan åbne et spil, kan du forsøge følgende:

- Rydde din browser for cookies og data

- Prøve fra en anden browser

- Prøve fra en anden enhed

Hvis intet af ovenstående virker, bedes du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice, så vi kan hjælpe dig frem til en løsning.


Kan jeg prøvespille et spil, inden jeg vil spille for rigtige penge?

Ja, du skal blot trykke på ’spil for sjov’ som er den knap der er lige under ’spil for penge’.


Hvad betyder favorit spil?

Du kan vælge dine favorit spil på vores hjemmeside. Det betyder at dine favorit spil altid vil være let tilgængelige for dig, så du hurtigt kan komme til at spille disse. Du vælger dine favorit spil ved at trykke på hjertet i højre hjørne af spillet og herefter bliver spillet gemt som dit favoritspil. Dine første 5 udvalgte favoritspil vises, når du har åbnet et spil for rigtige penge.

 

Jeg har fundet en fejl på et spil, hvad skal jeg gøre?

Alle vores spil er testet nøje, inden de sendes på markedet. Skulle du alligevel finde en fejl, ville vi sætte stor pris på, at du skrev det til KapowCasino.dk Kundeservice og vi kan tage det op med spilleudbyderen. Du må meget gerne tage et skærmbillede af fejlen og medsende det, da det så er lettere for vores tekniske afdeling at undersøge problemet.


Hvordan klager jeg?

Hvis du gerne vil indgive en klage, skal du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice. Du bedes i den henvendelse begrunde din klage. Hvis klagen er over et specifikt spil, skal vi bede dig medsende et skærmbillede af den situation i spillet, som klagen går ud på. Vi vil herefter behandle din klage hurtigst muligt.


Hvor kan jeg se mine gevinster?

Når du vinder i et spil, vil gevinsten fremgå på din saldo med det samme. Hvis du ønsker at se den specifikke spil transaktion kan du finde denne under "Min Konto" - "Transaktioner".


Jeg har overført, men kan ikke se beløbet på min spilkonto?

Det kan ske at din overførsel er blevet afvist af din kortudsteder eller, at betalingsoplysningerne ikke var korrekte. Hvis din overførsel blev afvist, bedes du venligst kontakte din bank direkte, for at få en mere detaljeret forklaring.


Jeg har overført, men beløbet er ikke på min spilkonto selvom det er blevet trukket fra min bank. Hvad gør jeg?

Hvis beløbet du har forsøgt at overføre ikke er landet på din spilkonto, selvom de er blevet trukket fra din bank, kan det betyde flere ting. Derfor bedes du venligst sende et skærmbillede af din bankoversigt, hvorpå man kan se den pågældende overførsel, til KapowCasino.dk Kundeservice, som dermed kan undersøge sagen.


Jeg kan ikke overføre til min spilkonto. Der står at jeg skal kontakte kundeservice. Jeg har penge på min konto?

Det er muligt at du har nået din valgte overførselsgrænse. Du kan tjekke dette under ”Min Konto-Begrænsninger” Ønsker du at ændre din grænse, kan du gøre dette samme sted.


Må jeg overføre til andre spilkonti på hjemmesiden?

Nej. En spilkonto er personlig og du må derfor kun overføre til din egen spilkonto.


Er der en minimumsgrænse for overførsler?

Ja, vores minimumsgrænse for overførsler er 100 kr. Du kan derfor ikke overføre mindre end 100 kr.


Jeg er blevet bedt om at indsende dokumentation, hvorfor det?

For at opretholde sikkerheden blandt vores brugere, foretager vi en sikkerhedsmæssig procedure, hvor dokumentation på vores brugere indgår. Du er i en proces blevet vilkårligt udvalgt. Da du ved oprettelsen af din spilkonto læste og godkendte vores "Betingelser & Vilkår", gav du dit samtykke til, at vi til hver en tid kan anmode om dokumentation. Der kan også være andre årsager til, at vi anmoder om dokumentation. Hvis du ønsker en mere detaljeret forklaring, bedes du kontakte KapowCasino.dk Kundeservice. Du kan læse mere om KapowCasinos behandling af dine data under vores Persondatapolitik her.


Jeg ønsker at udelukke mig i mere end 30 dage, kan jeg det?

Selvfølgelig. Du kan udelukke dig selv i mere end 30 dage via 'Min Konto' - 'Begrænsninger' eller skrive til RoyalCasino.dk Kundeservice med en specifik dato du ønsker at din spilkonto skal genåbnes på, så kan vi udelukke dig i det antal dage du ønsker.


Jeg har selvudelukket mig, men har fortrudt. Kan jeg ophæve min selvudelukkelse før tid?

Det er desværre ikke muligt for os, at ophæve din selvudelukkelse før tid og du kan heller ikke selv gøre dette. Du er derfor nødt til at vente med at spille, til din selvudelukkelse er ophævet.


Bliver mine penge fjernet under min selvudelukkelse?

Nej, dine penge vil være på din spilkonto under hele din selvudelukkelse og vil derfor være tilgængelige for dig igen, så snart din spilkonto er genåben.


Kan jeg oprette en ny spilkonto, mens jeg er selvudelukket?

Nej. Det er kun muligt at oprette én spilkonto, også selvom denne er lukket.


Hvordan kan jeg være sikker på, at jeg modtager svar fra KapowCasino.dk?

Til tider kan vores e-mails havne i din spam indbakke, da de fleste sikkerhedsfiltre vil registrere ordet "casino". Du kan forhindre dette og forsikre at du modtager vores svar, ved at tilføje support@Kapowcasino.dk til din personlige kontaktliste i din e-mail. Så har du ihvertfald gjort dit til at du altid vil modtage svar på dine henvendelser, nyheder, favorable kampagnetilbud osv. 


Kan jeg spille på KapowCasino.dk på min mobil?

Ja, selvfølgelig kan du det. Hjemmesiden hedder det samme - KapowCasino.dk. Vi tilbyder spil til iOS, Android, Windows Phone og tablets. Dog kan vi ikke sikre at alle spil er tilgængelige på begge platforme, da det kommer an på spilleudbyderens portfolio.


Min spilkonto er spærret, hvorfor?

Der kan være flere årsager til, at din spilkonto kan være spærret. Det bedste er at kontakte KapowCasino.dk Kundeservice for hjælp. Oplys os altid om problemet du oplever, fejlbeskeder du evt. modtager, så vi på bedst mulig vis kan hjælpe dig. 


Hvis du har et spørgsmål som ikke er besvaret her, er du altid velkommen til at kontakte KapowCasino.dk Kundeservice på support@Kapowcasino.dk. Du kan også fange os på vores LIVE chat. Du finder denne funktion på forsiden af hjemmesiden. Husk at skriv brugernavn, e-mailadresse og evt. kundenummer i din henvendelse. Vi ser frem til at hjælpe dig. 

Om KapowCasino

KapowCasino.dk er et danskejet online casino under Unity Group ApS og kører under dansk licens (nr. 16 0015962) fra RoyalCasino.com Ltd. med registreret kontor på Centre Place No. 28 Level 4, Edgar Bernard Street, Gzira GZR 1702, Malta og med operationelt kontor i København, Danmark. Spillemyndigheden, der er en offentlig dansk myndighed, har givet KapowCasino.dk tilladelse til at udbyde online casino i Danmark. Licensen er gældende fra 1. maj 2016. For yderligere oplysninger vedrørende Spillemyndigheden, se Spillemyndigheden.dk


Husk at spil kan være vanedannende - Spil ansvarligt.
Hvis du har brug for råd og vejledning om spilafhængighed, kan du altid benytte dig af Spillemyndighedens hotline StopSpillet eller udelukke dig selv fra online-spil via ROFUS. Klik på logoerne for mere information.

Kontakt os

Du kan kontakte os alle dage på e-mail: support@kapowcasino.dk Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt alle ugens dage imellem 10.00 - 18.00, også i weekenden.